Junior Eurovision Songcontest

ikväll ska jag se på lilla melodifestivalen.. har inte sett det innan tror jag?? eller det beror på om det är med den där värdelösa tjejen som sjöng nått i stil med Tamagamagutchi... eller nått.. sist jag tittade var det iaf en kille som sjöng " jag har alltid velat träffa Jimmy jansson!"  så söt! =) också var det ett pojkband som sjöng nått annat.. dem skejtade iaf! =) haha
Det är min morbror som jobbar på tv4 i kväll också så man får väl passa på att se lite på honom också! det är ju inte så ofta vi träffas.. =)

jaja det kan ju iaf. fördriva tiden lite tills man får gå och sova! =) imorgon sja jag åka ner till Heby och Tanka bilen jag fick låna av verkstads gubben, efter som att våran är på Verkstaden.. haha Han var så snäll, hanba " men du kan ju ta min bil så länge..." haha klart man tackar ja liksom =) så nu kör jag en svart honda med vinge sportratt och sportsätten.. =D wohow... haha Nej jag ska gå och fördriva tiden lite granna tror jag!

Saknar att Krama dej!♥


Kommentarer
Postat av: Nikki

Sorry, Miccis!
Har kommenterat en blogg de senaste dagarna!
har haft så mycket att göra! Ska bli bättre på att kommentera din :D Promise ( det är engelska och betyder jag lovar)

Puss på dig

2007-12-09 @ 00:13:12
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Fiia

Aah , vi såg ovkså dett , när dom hånglades xD

2007-12-09 @ 16:28:42
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0