jullovsmorgon

= ville ha sovmorgon, men typ 07.30
vaknade jag av att Marcus slog igen ytterdörren och hela familjen var i fullgång.. *suck*
ingen av dem är känd för att vara tysta, tyvärr!

hm, försökte somna om men efter bara någraminuter stog pappa i mitt rum och åpickade mej på axeln med e sjuk Johannes vid sin sida som stog med en vällingflaska i munnen!

Han tyckte Johannes kunde få ligga bredvid mej så att dem andra kunde åka till Uppsala och julhandla!

hm. tyckte att det var väl okej, men min smidiga bror skulle ligga in mot väggen, så han klev typ på mej överallt och när han entligen lagt sej ner kom dt 3000 frågor efter varann..

så jag bestämde mej för att gå upp och lägg amej i mamma och pappas säng och titta på TV, vi hr nu sett trasdockorna, storasyster och lillebror och richard scarys äventyr

så nu sitter jag och äter frukost i lungn och ro, med huvudvärk! =S men det går nog över snart om den där JÄVLA fågeln barakunde hålla käfften nån gång!!!!!!!!!

Dagen i ära bjuder inte på så mkt kan jag tänka mej, ska väll gå ut med hunden och umgås med min sjuka lillebror!



Ha det bäst mina vänner!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0