Julgransmarodörer nummer 1.. HAHAHA

Vill börja detta inlägg med at säga förlåt till Roger, våran städpersonal på skolan! han hejjar alltid när man går förbi i korridoren och är för det mesta glad! det kan inte vara kul att städa när det är skitigt.... ???

jah och mina vänner har fixat så att vi har en gran i vårat klassrum! sen att det finns folk som är så avensjuk på oss och den fina granen som jag sågat, aldeles själv! är tvungna att stjäla den! Fy på er! men ni ska inte tro att jag inte tar den tillbax, problemet var ju bara det at jag hade lite brottom efter som att jag var tvungen att gå på min lektion som edan hade börjat! Jag kunde ju inte rå för att dem haft vatten i julgransfoten.. haha så jag drog den genom hela korridoren från 3c klassrum till vårat! nu står den där den ska...

själva grejen var ju den att när jag drog granen i korridoren till oss så, blev det blött och barrigt i korridoren! förlåt Roger, men jag har torkat upp efter mej... h<hahahahah

Åkte till skolan imorse med Jocke och Victor.. Tack för skjutsen! åkte i ridkläder till skolan efter som att vi hade häst första lektionen... det var ju bara det att jag glömde mina skor så jag har gått i strumpor  i skolan och i ridstövlar på vägen hem!.. så det kan gå när man är trött..

men vi hoppade iaf på lektioen som vi red i morse, jag fick Isak född. 90 e.Rocky - Caracas, han har patella upphakning och går som en åsna.. men!!! jag säger MEN man ska inte hafördommar, jag är så förvånad, det gick riktigt bra faktiskt! även  om han har lite problem  galoppen så var det så kul ! vi hoppade som en studdsboll.. =) haha 5½a och dogleg samt volthinder med galopp bom före och efter! sååå roligt! men ack så ont! men man får lära sej stå ut med smärtan närman fått reda på att det ändå aldrig kommer bli bra igen!

efter stallet var det lunch  med soppa och mjktbröd... SEN var det LBD helt värdelös jävla lärar kandidat! usch vad värde löst, men måste säga att jag är så bra som ändå lysnade så att det gick in igenom ena örat ut genom det andra! och ändå kunde svara på instuderingsfrågorna utan bok!!! =) fast jag hade ju så klart både Madde och Malin till hjälp =)

imorgon ska vi disikera Kossans Matspjälkningsorgan! =s




Fia och Madde ni är mina vänner och intebara det ni är mina jättebra väner! <3



imorgon är det ju även Idolfinalen, ska åka hem och se den.. och sen är det helg och efter den har jag kosspraktik i morgongåva! =) hoppas det blir kul!

för jag missar en heldel i skolan inte bara skol arbete utan även Luciashowen, Krogen och säkert massa annat!

men jag tror jag klarar mej!



NIKKI HAR ÅKIT HEM TILL STHLM FÖR IMORGON SKA HON FLYGA TILL SKÅNE...
ha en toppen helg!


skriver mer sen, PUSSPUSS♥

Kommentarer
Postat av: Nikki

Ha en toppen bra helg själv :D

Det är bara å ringa om det är något :)

2007-12-06 @ 18:19:20
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Fiia

Neej , ingen stjäl våran gran ostraffat ! ^^) Men vad ska amn göra som städare om inte städa? Åh vet du ? Mej diggar dej en hel del (:

2007-12-06 @ 19:43:00
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Änliie

Du får inte glömma julkulor till granen på mååndag :D den måste bli helt fin juu!!

2007-12-07 @ 17:16:19
Postat av: Änliie

Glömde o skriva pussokraaam :D

2007-12-07 @ 17:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0