JUL LOV!

jaha.. har pratat med Lina på msn..

jag tror jag kom fram till att jag tar lov nu! ;P

så här ser min vecka ut tills lovet!

Måndag: Svenska prov i språkhistoria! =( inte pluggat så jag skippar nog det och tar en 2:a chans efter jul!
Tisdag: Värdelös Kadrilj ridning! = Skippar nog det!
Onsdag: Par dans för Alla 2or Nej TACK! = Skippar det lovade ju iof. att skriva prov i LBD men det kan vänta till efter jul
Torsdag: avslutning= åka till skolan för att äta ?? nej jag kan äta hemma..

fast man vill ju säga hejdå till alla och så.. men UA blir det iaf efter som att jag har grejer på elevhemmet!



FÅR SE HUR JAG SKA GÖRA!

ska gå och byta om nu till mina kosskläder!



Kommentarer
Postat av: Fiia

Aah , men ska du till elevhemmet får du baskemej komma och ge mej en julkram !! :D

2007-12-15 @ 20:24:09
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0