Hmpf! undrar om det funkar nu! ?!

Försöker lägga upp filmen på youtube så att jag kan lägga in den här på bloggen!

har nämnligen suttit här och försökt få den där jäkla filmen att funka! =S

när jag spelade upp den innan jag ladda upp den på nätet så var det som det skulle med ljud och bild och allt!
men när jag kollar på youtube nu så vill det inte, alltså det är rätt bild och ljud ända tils ljudet försvinner mot slutet! varför? låten är ju längre än vad filmen är! hur kommer det sej att det blir tyst??
det funkar ju på mindator??!!

hm!

jag e verkligen inte teknisktlagd!

=(

Men jag hoppas på att det funkar lite senare! för då har ni möjligheten att se min och nikkis bebisar! <3<3

haha och snyggaste bilden på oss! =P

ha en bra kväll!

PUSSAR och nikki! Love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0