Hemma!

Har varit på en liten roadtripp nu!

åkte til sara w som fyller 18 och fikade och firade henne.. sandra och linnea var också där!

efter den trevliga stunden åkte vi till fam. Samuelsson i örsundsbro som vi gör ALLT med på våran lediga tid...
det närmaste projektet är sälen på påskveckan, men det kanske blir en vända över nyår också.. får se
vet iaf att nyår blir med dem som huvudingrediens på firandet!

hos dem var det Tacos, Singstar, Fika, Massa minnen, lite små prat, och Julklapps byte.. och namnsdagsfirande så klart! =) STEFAN han fick en lott av oss som han vann 100kr på förövrigt!

och jag fick en sån hära bodyscrub/tvål med scrubhandskar... haha inte så bra på det här med skönhet! =)

Så ja, man får väl se vad som händer på nyår!

jag tror helt ärligt att jag vill fira det med familjen och med familjen så ingår dem också!
inte så sugen på att åka typ flera mil och umgås med fullamänniskor som faktiskt är mina vänner som jag tycker mycket om och som jag gärna är full med! men jag känner inte för att spendera mitt nyår med dem faktiskt!

jag lovar att de kan ha toppen kul utan mej iaf!

Nu kom min kära hund in (öppna dörren själv) så jag ska väl ta och gå upp och vara social en stund med min familj...

leta upp jobbarkläderna måste jag göra också för imorgon blir det ULTUNA! =) wohow..
det ska vara som när jag var liten... det känns så varje gång jag komme rin där, ALLA uppskattar fortfarande det jag gör, och de visar och förklarar och man lär sej massor, ALLA där vill mej väl och det bästa och erbjuder verkligen stöd och möjligheter till 1000 ÄLSKAR ER!

så imorgon ska jag "slava" under

DE BÄSTA VETERINÄRER OCH DJURSJUKVÅRDARE SOM FINNS PÅ HÄSTSIDAN!!!

Ha det bäst mina vänner så hörs vi!



*** PUSSAR***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0