HEJ OCH HÅ!

Idag har jag varit och grattat min fasters man Bosse som fyllde 60år idag!, så kul att se att han mår så pass bra,
han fick en stroak för ett tag sen och blev halvsidesförlamad!

men vilken stark människa!
Så kul att se att han är så ossitiv till livet och hans framsteg!
innan så var han lite av en enstöring inte så öppen och sa sällan nått!
Men nu idag så var han helt glad, han kom fram och berättade att han tyckte det var kul när jag var där som barn och se att jag har vuxit så... haha han e så go!

Och det här med att hamna i en Kris, det tas på många olika sätt!
det är ju lätt att stå på sidan om och se usidan av det hela, men så svårt att se när man väl finns i den!
Mina kusiner har tagit det bra tycker jag de visar iaf sin uppsakttning till sin far och hans framgångar, men det betyder ju inte att dem mår bra psykiskt utav det, men dem visar bara det possitiva och det tror jag är bra för den drabbade! min faster där emot hon lever kvar i krisen, elle rhur man ska säga, hon ser vad hon inte har av honom längre, hon ser det som är nytt, som tillexempelt rullstolen och hans behov av hjälp hela tiden!

Det bra iga är att det änså länge inte drabbar bosse, men jag som står på sidan om kan bara tänka mej själv om jag vore han och ständigt få höra hennes stressade tjatter! GASCH jag hade blivit tokig!

Men då vill jag ändå säga att den här familjen är den underbaraste och varmaste familj som finns! och vilka barn dem har, alltså mina kusiner! jag är så imponerad över dem hur dem kan ta sin stressade mamma och sin drabbade far och fortfarande vara sej själva med deras öppna famn som hela tiden finns och stöttar i ur och skur!

NI ÄR BÄST! <3<3<3<3



Nu ikväll har jag bara suttit här pratat med sofia, haha jag ser fram emot våran raggningsfest! haha
u know

Undrar hur mitt nyår blir, inget planerat men det vore ju kul att kanske eventuellt få till det i hälsingland..

HAHA, har muppat ej lit emed ante också, vi sitter och skickar glada smilesar till varann hela tiden utan att få nått sagt! ;D haha

Jag har ju faktiskt jobbat på mitt CV också, oja, nu har jag fått upp mina övrigameriter och endel anställningar! haha har även valt en del yrkesgrupper!kanske skulle prova på nå nytt! :)

nej nu har jag fått hicka! ska gå och göra mej av med den!

Avslutar med en bild på min käraste!♥

image52

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0