Granen är klädd! =)

Nu så börjar det bli lite jul stämmning!

=)

Granen är klädd och står fin i vardagsrummet! =)
Pappa griljerar skinkan ( den köpta! )
och snart är pepparkakshuset klart!

Jag har typ legat och frusit under en filt i mamma och pappas rum hela dagen,
såg en under bar film "en tid mör mirakel" Jätte fin! <3

idag har mamma stickat klart en socka! =D=D  TACK! nästan precis som jag ville ha den!
Jag är väldigt kräsen vad gäller sockor! =D=D haha

Usch jag känner mej helt äckligt sjuk! int i halsen, trött och oduschad! USCH!
imorgon ska jag vakna duscha sminka mej och vara frisk!


Skriver mer ikväll!

Pussar så länge nu ska jag göra klart det förbaskade pepparkakshuset, sen ska jag sova! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0