GODMORGON!

vaknade nu och, inser att klockan har blitt rätt mkt!

Jag tar lov nu ska försöka få med ett gäng på onsdag! det vore trevligt, så här innan jul och allt! :D

Sitter och äter frukost nu och tittar på julkalendern! måste ersänna att an kanske vuxit bort från det! ja, den är liksom inte lika bra som förr, en grejen är ju den att det är den säkert! för mina stskon gillar det och så!

Idag ska jag klippa mej och fräscha till håret tänkte jag! kanske färga eller lägga i lite slingor!

är trött på att alla bara säger att "det gör inget MIccis, för du är ju trotts allt blond och blåst! " hahas¨å nu ska jag färga håret, eller nått

det tar emot för jag älskar att vara blond! det är ju trotts allt min riktiga hårfärg!

jag ska också besikta bilen, kanske ringa till Linda

och lite sånt! jag skulle ju behöva fixa lite klappar också!

kanske tar en runda i Sala, hittar inte så bra där men nått ska man väl kunna kläma till med där!

Nej för att jag ska hinna det jag planerat är det bäst att jag gör mej iordning nu!

tänkte börja med att duscha!

PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: nikki

Nja, pallar nog inte gå ut! Men kanske är på b'ättre humör på onsdag!

Du och jag har städning imorgon! så du måste komma!
PUSS

2007-12-17 @ 11:35:45
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0