Godmorgon Sverige :D JAG VILL HA SOMMAR 2007, MED SNÖ!

jaa, hoppa sinte dte var nån som missade Bonde igår!
Jag är lite besviken på Fredrik som valde Sofia som inte ens verkar nöjd emd honom, hon säger ju hela tiden att han måste ändra på sej... mendans lena var glad och nöjd för det han  var och erbjöd ( och så älskade ju hon att kastrera grisar! ) hahaha

Lika så, Sussanne jag tycker att hon nhade kunnat valt Uffe för Per-Inge är värd nån bättre tycker jag!

Men däremot så Är jag så glad att Karl-Petter valde Jessica! hahah Jag bara diggar allt hon gör och säger! haha
Lika så så är Anders och Isabell lika och söta till sammans!

Bra val Killar!
och Lycka till då Fredrik och Sussanne!

Jag var så trött igår att jag somnade nästan ed det samma, låg och pratade med Patrik Ekengren på msn ett tag.. haha jag sakner verkligen mina 14 snart 15 åriga pojkar min Ida Ante Björn Och MT samt alla hästar! GASCH! Måste till MARÅKER!

/ Ante varför svarar du inte?? / saknart!
/ Patrik det var ett tag sen! / saknart!
/ Ida vi gjorde så sjukt mkt, kul Måste träffas NU! / saknart!
/ Hästarna, Jag kommer, hoppas ni har det bra! / saknart!
/ MT ångrar att det vart som det vart i somras! / FÖRLÅT, Jag saknart!
/ fam. Steen! lika där!
/Linda hoppas du fick kortet! /
/ Björn, du är då den snällaste kille jag träffat... kul å lära känna dej! =)  /

JAG VILL HA SOMMAR 2007, MED SNÖ!


vaknade i morse klockan 5 Gick upp och klädde på mej, tog med mej frukosten i bilen och begav mej mor Morgongåva , Axsjögård och kossorna! När jag satte mej i bilen hittade jag inte bilnyckeln kollade igenom hela nyckelknippan och sprang in för att hämta reservnyckel! kom precis på minuten fram i tid! och då såg jag nyckeln på nyckelknippan! måste verkligen varit trött!

Mjölkade själv iorse, det gick kanon bra! och jag var klar vid 8 trotts några spannmjölkningar och att jag var helt klar! när vi i vanliga fall brukar vara klar till 9! :O duktiga jag! :D:D och efter som att jag ver ensa åkte jag hem då jag inte vet vad som skulle göras på dagen, så jag börjar igen halv 4.. kanske brorsanska få följa med o ch se hur det går till! :D

Jag ska sova en stund, plugga lite och se om jag kan göra nån nytta!



OJ VAD JAG SAKNAR MARÅKER OCH DE FINA STUNDER JAG HAFT MED ER DÄR!

speciellt dej som jag försöker att glömma, men vet inte varför jag ens försöker, kan inte säga varför jag saknar dej heller men det måste ju vara för att du satt spår i mitt hjärta! konstigt! tänker på dej omedvetet hela tiden!



PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN MEJ♥





Kommentarer
Postat av: Frida

Bonde igår var så sjukt bra!!! Men att Karl Petter valde den dummaste människan på jorden tycker jag är lite konstigt...Men Susanne valde verkligen rätt...Är så himla smygkär i per inge alltså! Hoppas allt är bra med dig!

2007-12-13 @ 15:39:56
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0