Godmorgon mina änglar! :D

Jaha, då var det ny morgon och nya förutsättningar!

Idag har vi fixat så att Maztan ska få nya stötdempare på Torsdag, vilket innebär att jag lämnar den på onsdag efter att jag färgat håret och klippt mej, och får tillbaka den på Torsag kväll´förhoppninsvis!


Inatt har jag drömt att dem höll på aoch bygga upp Medicis igen, Så härligt  jag var glad alla var glada Alla hjälpte till med att få upp fika rumet igen, alla boxar och allt! =D=D

Ündrar vad den här dagen ska bjuda på?! inte mkt skulle jag kunna tänka mej.. men nu när Mastan ska in på verkstan på onsdag undrar jag om jag verkligen kan åka in till uppsala då?! eller om jag är tvungen att åka in på Torsdga morgon med pappa..

Hm.. då kommer jag inte ut till stallet och jag kommer inte att kunna säga hej då till de som inte k ommer på Torsdagen och jag kommer inte kunna haka med ut på krogen... fast frågan är om jag verkligen är så sugen på att gå ut?! nej jag tror inte det! =(

Och dess utom har jag inga pengar kvar :(

Hmm... nej nu ska jag fortsätta äta frukost!

PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0