GLADER!

tjoho!

JAPP IDAG HAR JAG KÄNT GLÄDJE!

Vaknade tidigt i morse gick upp och sjöng för Marcus som fyller 8år! tragiskt nog är det bara 2:a året han firas...
men han är så glad så glad! =)=)

Åkte med Pappsen in till Ultuna och hoppade med glädje i arbetsbyxorna stålhetteskorna och den röda arbets tröjan! =D

mer eller mindre sprang ut i stallgången och hejjade på ALLA, kollade lite hästar vad som fanns och så,
tog lite blodprover och lämna på klinkem sen var det rond assistans och vis hästar för veterinärerna byta bandage, 3st gastroskopi hästar (när man går ner med kamera i svalg/mage och kollar lite,

det var en del hältutredor, ultraljudare och röntgen patienter, så det har vart full rulle hela dagen! =)

Helt kul!   =)

och det är helt sjukt vad glad jag är för alla som ställer uppför mej, talar gott om mej och verkligen verkligen Uppskattar det jag gör! =)

Jag kommer iaf. ALDRIG att gå hästlös..

har inte blivit av med den jag har ännu, men snart
och folk höravsej från alla håll!

en 3årig (tror det är ett halvblod) från skövde, vill ha hjälp med 3årstesten att nå dit!
ett halvblodskorsning i björklinge
och ev. ett stuteri i björklinge som behövde hjälp med sina tävlingshästar (hoppning)

och sen har jag ju listan som ska betas av! =)


så jag är lycklig!

Och jag har pratat med min kära släkting och kanske vi ska fira n yår där och åka hundspann! =)

så kul!

men nu sk ajag upp och fira Marcus för Samuelsson kom precis! men vi hörs

ha det bra alla lyckliga!

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad kul att du får fullt upp med hästar :D OCH att du denna gång får riktigt betalt :)

Hörde att MT funderade på att ta hem Tulle nu snart eftersom det nu gick att hantera han, men hon var orolig hur om hur hon skulle göra med Tintin :(
Tjatigt att det blev som det blev! Men du ska inte slava åt nån som håller på sådär! Du är värd så mycket mer!

TRåkigt med Sivra, ska hon verkligen få somna in?
Fattar inte varför de inte kan sälja henne billigt till dig, de skulle hon ju må så mkt bättre av så kunde du fixa ett bättre hem åt henne sen om du inte kan ha kvar henne :(

Du vet ingen som vill ha sina hästar och andra djur fotade :P Efter nyår så startar jag upp mitt lilla projekt med djurfoto ^^
Hojta till om du hör nått ;)

Massa kramar!

2007-12-27 @ 19:53:08
Postat av: Sophié

och som sagt så har du ju min pollis du får rida :D snacka om fullt upp du kommer ha nudå :D

2007-12-27 @ 20:25:33
URL: http://sophiehakansson.blogg.se
Postat av: Röv£n

tycker du ska fira med oss ;D
Pussen***

2007-12-27 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0