GLAD =) jag är så GLAD..

Stalltjänst, vaknade i morse utan problem, men ögonen var trötta!
ringde på Denise för hon hade försovit sej.. men ingen fara för vi har jobbat på bra!
Nikki och Emmilie var på Jälla till typ 8 då jag åkte ner och  hemtade dem för frukost,
efter frukosten hjälpte dem oss att mocka och göra klart så vi tillsammans kunde fixa klart i jällastallet.. himla duktiga vi är!

när jag skulle sjutsa Emmilie till hennes hästar åkte vi för bi hästarna som åt sitt lunch hö och då såg vi att min Rudolf var helt blodig på höger fram ben! ett broddhål ovanför karpal och det verkligen rann blod ner på hans vita kota! la ett tryckförband och tvättade.. jätte fint han fick blå vettrap <3 min lilla söt, men när jag tog av det för att kolla efter ett tag så hade det slutat att blöda så mycket så jag tog av det för att det skulle luftas och kunna läka bättre!

efter förmiddan så skulle jag och Nikki åka till våra bäbisar MEN, ack så trött jag var hade inte kunnat köra ut dit! så vi åkte till elevhemmet och jag somnade direkt! vaknade igen halv tre tog en macka och åkte till stallet igen, vart klara rätt fort =) helt bra!

efter stalltjänsten åkte vi direkt till Seglinge och pussade på världens charmigaste hästar!
Tulle-tuss och Sladde-man

Vi släpte dem i ridhuset först och dem var helt glada! XD rullade och sprangrunt och GASCH så fin Tulle har blivit!! så vacker :D
och Sladden har blivit sej själv igen lite ponny rund och glad och pigg!

när dem busat av sej lite stälde jag fram två små kryss och dem fick skutta dem lite granna.. haha

Nikki och Jag är så himkla bra på det här emd hästar XD hahahah vi gör på vårat sätt men hästarna verkar ganska nöjda ändå! :) och det är ju huvudsaken!

Det kommer komma lite klipp på sötisarna, så fort det kommer ut på youtube =)

Puss på alla <3

och slutligen, Elin det var inte meningen att "hänga ut dej"men jag anser inte att det var personligt då det finns x antal personer med det namnet och jag har inte sagt att du är dålig! men jag menar  inget illa det med jag skrev, syftade väl mer på att man inte bara kan "ge upp" ett stall arbete, hur dåligt man änmår... men hoppas det blir bättre! vi klarar ju oss rätt bra ändå! =) förlåt och puss!

Kommentarer
Postat av: Röv£n

men du orkar ju inte lyssna på elin för hon bara bölar hela tiden som du sa senast igår!
kanske dags att inse att det finns vissa som mår väldigt dåligt, väldigt väldigt dåligt! Visst hästarna
och djur över huvudtaget ska gå i första hand och om man tex. har barn! men jag vet av egen erfarenhet att när man mår riktigt riktigt piss, allting är svart då vill man inte göra nånting man ser inte till andras och sitt självs, man tar inte ens hand om sig själv som man borde! det är någonting som fortfarande sitter kvar i mig och har fortfarande inte kommit ur det och det kommer jag nog aldrig att göra! det finns mycket som förstört mitt liv och de mår jag fortfarande dåligt över! hoppas du är gladare iaf.
Hoppas helgen har vart bra och att den fortsätter att vara de. Puss o kram

2007-12-01 @ 20:18:51
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: Röv£n

rad 5 ska de stå: till andras och sitt självs bästa

2007-12-01 @ 20:38:33
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: Röv£n

ja men nu snackade jag inte ens om stalltjänsten, den skiter jag fullt i!
jag orkar verkligen inte bry mig längre.
men de är bara de att de kommer upp massa saker nu som inte har med stalltjänsten att göra! saker som sagts bakom ryggen.
Men jag hoppas vi kan lösa det här, för de verkar som du är sur på mig nu. Men nu är de upp till dig om du vill ha kvar mig som kompis eller inte! jag vill iaf ha kvar dig. Kramens

2007-12-01 @ 20:52:56
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: Röv£n

tack. det känns bättre! men jag lägger mig inte i de där längre! de får du/ni lösa med elin.
Så nu skiter jag i de där, det är ert problem nu! och hoppas att det löser sig!
Ja jag tänker stötta till 100%, de gör jag med alla mina kompisar! men vi cs imorrn!
Kramar

2007-12-02 @ 15:55:00
URL: http://hstromback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0