Finnsinga tårar mer...

Jaa,

nu har jag iaf kommit fram till att det bästa för min allra finaste vän är att somna in!
För du förtjänar inte de där idioterna!

ÄLSKAR DEJ TJEJEN♥

och du har lämnat ärr i både själ och kropp! haha, kommer aldrig ALDRIG att glömma dej!

ALLTSÅ jag har verkligen fått bevis på att det finns människor till allt!

och det värsta är att jag tycker synd om dem!
de kommer ju inte få det speciellt lätt i fram tiden om de ska behandla folk och hästar så här!
fattar inte hur de ska funka för hästarna att få tillbaka muskulatur och arbets vilja efter ett sån här svacka?!
nej, inget levande väsen mår bra av det tro mej!

Fast det ALLRA ALLRA VÄRSTA ÄR ATT LÄMNA TILLBAKA TULLE OCH VETA HUR DET KOMMER SLUTA!
och för TINTIN då?

Tulle har iaf. blivt världens härligaste 1 ½ åring... där uppe var han hopplös, de ville inte ens ta honom för de var rädda för han när han lekte att han var störst bäst och vackrast.. så som små hingstar gör!
Jag har iaf. gjort honom till en underbar ponny!

hoppas för hans skull att han säljs till en söt liten tjej/kille som vill ha en underbar tävlingsponny!

Jag kan ju glömma bra reffereser hos dem, men det klarar jag mej utan för det finns så många andra som verkligen UPPSKATTAR min kunskap och hjälp! man kan till och med få ett TACK av de människorna! det har jag aldrig hört från dessa....

och att dem dessutom hade påståt att de kört in 2hästar under första sommaren och krävde ersättning för det??

hallå! isånt fall var det väl jag som skulle haft det?!

men iaf. så var de hästarna iaf, det mest välkörda hästarna när de kom.. de hade ju gått uppvisninar och allt!

piiiiiiiiiiiip
_ _ _ _ _ _!!
Jag har nog aldrig känt så mkt hat förut! för jag brukar mest tycka att det är sorgligt och tycka synd om dem! men i det här fallet tycker jag synd om de som har med dem att göra spec. de som inte kan lämna dem självmant typ..hästarna!

JAG HAR IAF. GJORT ALLT JAG KAN FÖR DEM men jag ger upp nu! 
nu kan jag skaffa mej nått på riktigt, och när jag nu slipper ha ont i magen för att jag vet att Sivra går där uppe och mår dåligt, det behövs ju inte om dem tare bort henne!

så synd at säga, men efter som att jag inte har förutsättningarna att ta henne så önskar jag henne evigt liv i trappalanda!



VILL BARA ATT MINA VÄNNER SKA VETA HUR MYCKET JAG UPPSKATTAR DEM! NI ÄR VERKLIGEN DET JAG UPPSKATTAR MEST HÄR I LIVET!

ÄLSKAR ER!

TACK!

ETT SPEC.TACK TILL
IDA OCH PATRIK OCH DERAS FAMILJ, ANTE OCH LINDA HAHA OCH DERAS FAMILJ, 
RUNA OCH HENNES FAMILJ!
TACK MAMMA OCH PAPPA!


ÄLSKAR ER!♥

image71
Tulle tuss
image72
hoppas du får det bra iaf.

ÄLSKAR DEJ FÖREVIGT♥♥♥

Kommentarer
Postat av: TIM!

NEJNEJNEJ!
INTE SIVRA! OCH INTE TULLE!
blä på dom! :/

2007-12-25 @ 17:42:01
URL: http://timholappa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0