Fattar inte hur folk tänker ibland!

hm.. jaa, ni som vet så är jag väldans lessen efter att vekligen verkligen blivit sårad!

Jag är ingen person man sårar i förstataget ¨å jag sällan tar åt mej av vad folk tycker när de inte har nått att grunda det till!

Men när folk hoppar på en och verkligen verkligen söker ömmapunter att stöta till så att personen blir mer och mer lessen! DET ÄR I MINA ÖGON HELT SJUKT!

Speciellt när det går ut över djur som inte kan försvara sej själv! , USCH!

Och det är ju rätt intressant att se hur de tacklar det till andra som är "ovetande"

som tillexempelt..

"neej vi tänkte ta hem han nu för att han blivit så lätthanterad..."

kul att man fick höra det !?!

SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT MED ETT TACK?!

och när man får höra från utomstående folk om hur människor ser på saken och att man får bara höra mer och mer som får mej att tänka... vad såg jag? vad var det som gjorde att jag orkade? vad var det som fick mej att KÄNNA MEJ SÅ FRUKTANS VÄRT BLÅST??!!

Det jag såg var iaf. Hästar som behövde hjälp och i minaögon blir det ett tunnelseende och jag ser inte det "Overkliga" runt omkring...

Men Man Lär Sej Av Sina Misstag...

och jag har fått höra att jag bara är 18år och att jag ska leva i typ 80år till..

det innebär att jag kommer träffa på så sjukt mkt mer folk av denna "värld" men hur är det möjligt att folk är så?!

Men jag klarar mej utan sånna människor i mitt liv! SÅ IT IS som Jocke och Victor hade sagt! =D

Förövrigt har jag tagit tag i utmaningen från Sophié se nedn! ^^

HA EN BRA KVÄLL/Natt MINA VÄNNER!!

OCH JAG SKA "FIRA" MITT NYÅR MITT UTE I INGENSTANS SÅ LÅÅNGT BORT FRÅN ALLT SOM MÖLJIGT!!
upp på fjället bär det av med hundarna i täten... oc kanske en häst! =) =D

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Nikki

Haha, yes fick med han på ett hörn oxå :P haha
fick sms av han i går där han skrev han var i frankrike!

Ujuj, Molin släkten renoverar broar, jag ska nog inte passera den bron något mera ;)

2007-12-28 @ 10:48:19
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0