Dan före Dan Och jag har ont i halsen!

Vaknade i morse med världens hals ont!
usch, Johannes min lillebror går på pencilin för han har halsfluss sen några dar tillbaka,
men jag har inte klängt nått på han!

=/

Stackars mej!

haha, men men... lite ont i halsen har ju ingen dött av... eller ?

Mm. imorgon är det Julafton om du missat det! pappa håller på att förbereda julskinkan, tyvärr så är den inte
"på riktigt" som när man var liten..

DÅ hade vi egen grisar som pappa sköt en till jul, haha det verkar kanske hämskt men så var det!
Han bad mej att gå in i huset hos mamma en jag sprang alltid bakvägen upp på skullen för jag ville ju se på!
och varje gång tyckte jag det var lika otäckt när grisen föll omkull och sprttlade..

men det var så det var och lite så önskar jag att det var nu! det ska vara som när man är liten...
jag hjälpte alltid till att stycka och vi fick alltid singoalla kex då också!

haha det är sjukt vad man mins olika haha Felicia min lilla syster minns bara att hon spydde! haha
alla är vi olika känsliga och fashinerad av olika saker!

haha..

men det jag skulle komma till är att nu har vi iaf. en Köpt julskinka!


 
***tomten Jag vill ha en riktig jul en sån som man har när man är liten!***



J
aa. och Eken ringde nyss, de var ute och sladda på isen (havet!)

haha så jag skickade ett mess till Eliasson att han skulle tat lungt på isen!
haha. han undrar nog hur jag visste! =)

Hm.. men jag räknar inte med att få nått tillbaka, för vi är ju tydligen osams =/
haha, aa det har han sagt! menmen vi får väl se!
haha jag vet inte varför vi är det ! haha inte han heller säkert!



***ÅÅ.. Nu har det ju ringt en med Maråkersmål! ***
Me like♥

Jag vill ha mer av det!
♥HAHA♥




Nu ska jag fortsätta tycka synd om mej!

Pussar så länge! ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0