Coolt Patrik!

Hallåja!

Jaa, dagen bjöd på en del!

Åkte till Sala med mamma och handlade det sista in för jul! jag är nu klar med ALLA klapparna!
Vi åkte också till åkra hallen (Ica) och där var det inte lite folk ska jag säga dej, men köandet var med nöjde, då det var typ 22stycken tomtar i åldern 14 till 90 som spelade dragspel fiol trummor och några med bjällror som hade ringdans i butiken och åkte runt i olika affärer och spred JUL GLÄDJE!

wohow, det tycker jag att man ska ha i åtanke! Att le och säga godjul till någon kan faktiskt vara livs avgörande! Det kan glädje en nå enormt!

Ja köandet var som sagt med ett nöjje! =D

Där köpte vi revbenspjäll! mmmmm mumma! kom hem och kom på att vi inte hade någon potatis sallad! så jag tog mastan mammas statoilkort och 100 kronor, åkte till statoil och tankade och sen styrde jag mot Ica i Heby!

=D

Så nu har jag ätit Revbenspjäll och potatissallad! MUMS!

haha har smsat med Eken också! =D

haha han skickade en film på när de sköt ett vildsvin och jag trode det var en varg! hahaha
men nu har jag fått det klart för mej att det var en GRIS! haha

Suck jag har lovat att diska =/ menmen får väl gört!

Sitter och funderar på när man ska ta och hälsa på i maråker också! hm.. får se hur det blir och när!

Nej nu ska jag gå och diska och sen vete sjutton vad man ska hitta på!

JAG HITTAR INTE SARAS BLOGG!

PUSSHEJ



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Trullsan!
Min blogg är borta så det är ganska svårt att hitta den..
Haha, det var min lilla kusin som tyckte jag spenderade alldeles för mycket tid vid datorn - ungjävel :).
Ha det bäst vännen min!
Puss på rey! :)

2007-12-22 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0