...Blåaögon letar alltid efter mer...

Jaa, denna dag bjöd på mer än vad man kunde tro!

som sagt så vart ju ju väckt vid ett flertal gånger i morse innan jag vile gå upp! men Johannes fick mej att kliva upp ur min skönhets sömn efter 3011frågor i följd..

trodde jag skulle ligga i sängen heladagen typ, men ICKE!

Jag har vart till Sala
vart barnvakt åt Johannes
Rörmockaren har vart här och fixat en ny pump så nu har vi både vatten och varmt och med ett bra tryck!
SÅ JAG SKA DUSCHA! do u want to come with me? ^^
Åkte till Sala och fixade mammas julklapp! en tröja och en diggitalkamera! =D hoppas hon blir nöjd!
Postade också namntäckning och foto till nyakörkortet,
Hämtade också bilen på verkstaden flörtade till mej lite rabatt så det vart 4000 gämt! =D=D
Åkte till Heby fixa medicin till Hunden och köpte Pizza =D

kom hem medicinerade hunden, åt pizza, tvättade såren! och nu har jag betalat räkningar och bloggat! =D
så nu ska jag fortsätta lyssna på Lars  Winnerbäck och starta om datorn och hoppas på att msn återuppstår!

NEJ! Jag ska hämta traktorn och köra in ved! sen ska jag duscha och titta på tv med datorn i knät och kika lite på msn!


Pussar tills nästa gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0