ATT SAKNA GÖR ONT! värsta smärtan som finns!

Hallå!

igår pratade jag med Ida... Saknar henna så det gör ont!

och när man saknar henne gör det ondare och ondare! för då saknar man ju alla andra också! *GRÅTER*

JAG HATAR ATT SAKAN NÅTT!
MÅSTE ÅKA DIT NU!

En vända blir det ju iaf till Hälsingland på lovet! haha, kanske till och med över nyår?! det skulle jag vilja.. kul å gört på ett nytt ställe..

Gick upp tidigt imorse igen, skönt att det var sista dagen man var tvungen att åka själv på vägarna för att hela sverige ligger och sover!

jobbade efftektivt så jag var hema igen till 8 la mej på kökssoffan och somnade, somnade så till och med så att jag drömde, drömde massa dumt! haha

Vaknade igen vid 11 för att jag fick ett sms av Björn! =D=D=D

JAG VART RIKTIGT GLAD!

så här löd det:

GOTT NYTT ÅR; jag vet att det är tidigt
men jag har så många vänner som är vanliga och tråkiga,
så jag börjar med de som är SEXIGA, STILIGA, LÄKRA och HETA :)
Men lägg ärke till att jag fick det före dej! ;)

ååå. JAg blir så glad! snällare kille får man leta efter!

haha...

det var inte igår man hörde av honom! men jag saknar hen med! *GRÅTER*

haha han skulle åka skoter i helgen! JAG VILL OCKSÅ!

Men det finns ju ingen snö! :(

Pratade även med Ante igår kväll.. =D



Åter till Praktiken då,

idag är tyvärr, sista dagen, men skönt än då! Det var helt kul Att få vara där och lära mej deras rutiner i en veckas tid! Men fatta 50 år! neej! jag tror inte mjölkgård är nån heltids framtid för min del! en jag tycker det är kul! iaf!
 och det är ju huvudsaken! haha

jobbade ju på bra i morse så jag fick lite extra ledigt! men jag ska vara tillbaka till 15 igen för avslutnings fika och sista passet!



Hoppas att alla har det bra.. På måndag ska jag inte gå till skolan då ska jag klippa mej och besiktabilen!

=D=D




PUSSAR! <3<3

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

jobbigt att sakna nån/något usch!!
ha en trevlig helg... =)

2007-12-14 @ 12:15:14
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0