...all I want for christmas is you!

Tjao igen!

Nu har jag slagit in mina julklappar och jag är klar med

Mormor
janne
Veronica och emil
Niclas och Emma
Faster
Johannes
Gabriel
Felicia
Rebecka
Marcus

har kvar till

Mammsen
Pappsen

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och det glipar i plånboken!

menmen nått ska jag väl ta och komma på!

Dem är alltid lika svår speciellt pappa! *suck*

Mamma önskar sej en digitalkamera, pappa och jag funderar på att del apå det!
men hm.. jaja vi får se!



Saker att göra på lovet!

() ha kul!
()göra ett pepparkakshus
() fixa ett jobb
() fixa klapp till pappa och mamma
() Åka till Tulle-Tuss
() prata med Runa
() åka till Maråker
() få på Sivra skor
() ge Ida ...........
() krama hela maråker + Björn     haha
() fira julafton
() fira nyår
() sova
() rida
() tolka
() plugga! :(

mm.. det var väl typ dt viktigaste! får se hur mkt jag uppfyllt sen efter lovet!



Nu har jag inte ont i huvudet längre... men jag skulle vilja duscha,  men vi har inget vatten! :(



Ha en bra första dag på jullovet! ALLA GLADA! <3

image61
julgran till klassrummet!
me = julgransmarodör! ^^


Lilla hästen som ska få på sej ett par vinterskor snart! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0