07 .12 .28

Vaknade av att mamma kom ner springandes i morse med telefonen i högsta hugg!!

det var läkaren som ringde för att berätta att jag ska få en remis till Ackademiska för att tvinga dem att säga att det går att ge mej ett piller som kommer få mej att slippa smärta och glömma hur ont jag har!

** hoppas hoppas **

Sen var det en sån här tråk dag, jag har faktiskt inte vart ute ens en gång!
känner inte för det jag är helt oglad..

Men jag har ringt en tjej som ville ha hjälp med sina hästar, och jag ska åka dit och provrida nåndag!
fixade också gerjorna som var förstora så jag kan få nya snart!
Fixade så jag kan brodera mitt namn på jackan
och
smsat med Patrik! =D=D GLAD! trode ju han var arg på mej.. haha



haha! nu pratar jag med en lessen Malin Johansson som klippt sej! haha stackars liten..

men du kommer alltid att ha fint hår i mina ögon! <3



Ska packa väskan nu för imorgon bär det av till ingenstans! =D
Kul!

^^


Hörs imorgon inna jag drar!

** MASSA PUSSAR**

♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0