Varför just jag???

Jag är så glad att få lära känna er, och veta att ni finns där..
så långt bort, men ändå så nära!!!
Är så glad att jag har er..
Hur hade det varit om jag inte ens kommit till er från början?
då hade jag inte haft er och ni hade inte haft mej...
hade det varit bättre??  NEJ! inte för mej iaf!

Varför blev det så här??
varför var jag "svartsjuk" från böejan och varför gick det ut över dej??
gick det ens ut över dej?? NEJ, jag tror inte det!
men vad kan jag göra för att gottgöra allt fel jag gjort??
om jag ens gjort fel!!!
Du sa DRA ÅT HELVETTE så blir det nog bättre??!!!!
VARFÖR??!!!!

VAD GJORDE JAG FÖR FEL???

MEN NI SKA VETA / DU SKA VETA!! ATT JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD ATT FÅ HA ER SOM VÄNNER!!!

ANTE VAR INTE SÅ SUR PÅ MEJ!!!!, FÖRLÅT!
vill så gärna träffa dej och de andra igen!!!

KAN ALLA BLI SAMS IGEN!!!!! SAKNAR ER!!



SLUT DEPPAT!!!!

HAHA idag har jag, nikki och tim åkt till IKEA och muppat os.. åt kladdkaka och fri på fyllning på läsk..   :P

det började med att jag raggade ett busskort av en av alla 1000 nya 1:or!!
åkte till IKEA och jag var först på bussen.. viket busschuffören tyckte var lte kul.. tänk er själva!!! 3st 18 åringar som slåss om att få komma på bussen först... haha ALLA ÄR VI BARN!
inte bara det... den nya busschuffören tyckte också att vi var lite kul så han skrattade lite åt oss..
Väl på IKEA fick jag göra ett "visk" test.. haha men jag SUGER på att viska...
sen på vägen hem.. var jag först på bussen igen.. :D *SUCKERS*
och den busschuffören var den bästa idag.. haha inte bara för att han var svensk.. utan för att han var glad och pratade med oss!!! haha hoppas han hade en fortsatt bra kväll.. sen vard et buss byte på stan och då kom jag först på bussen IGEN!!, haha och det var samma chaufför som körde oss första gången!!!! hahaha han var så kul!.  :D

SÅ VI ÖNSKAR ALLA VÅRA NYA BUSSCAHUFFÖRER/VÄNNER ETT FORTSATT BRA LIV!!!

Väl tillbax på elevhemmet skulle jag ju lämna tillbaka busskortet jag lånat..  :S
men vem fan lånade jag det av???!! jag hade no idé om vem jag lånat det av.. jag menar dem är ju så många!!! haha
pinsamt att jag inte typ pressenterade mej när jag fick busskortet.. menmen nu var det ju försent!!! haha men som tur är hittade hon mej efter att jag givit upp jakten efter henn.. men jag tackade för busskortet och hon har nu fått tillbax det så att hon kommer till skolan imorgon!!!   :P

TACK FÖR LÅNET IGEN!!

FRÅN OCH MED IMORGON SKA JAG BLI SERIÖS I SKOLAN!!! 
haha det är sant! :S


HA det BÄST!! ALLA MÄNNISKOR, TILL OCH MED NI SOM BER MEJ DRA ÅT HELVETTET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0