Torsdag till måndag

Torsdag!

klkul! vaknade helt själv i sängen... och i huset! gick upp typ 7 fast patrik ringde och väkte mej halv7.. för då skulle han måla ekengrens carport.. jag gick raka vägen in i duschen senåt jag frukost gjorde mej i ordning tog moppen till uppsala tog 10.00 bussen till uppsala och träffade SARA och Hanna på elevhemmet kollade in nya rummen och lite så.. shit såå mkt man saknar det egentligen, man inser inte hur mkt man saknar det förns man sitter där med sara och inser hur mkt sjuka grejer vi gjort!!!         :D

men men snart börjar u allvaret igen...        :( :) skönt men ändå inte..

sen åkte vi ner på stan för IDA kom in till stationen med 13 tåget       :D har saknat henne..
vi gick på stan och slösade bort massa pengar men kul var det köpte nya kläder.. det behövs alltid

sen åkte vi med buss till heby och moppe till hem! sen åkte vi moppe ner till heby och köpte godis ;P och sen moppe hem haha värsta moppe nördarna!

fredag!
åkte tåg till cityfesten i gävle! träffade maråkrarna igen         :D:D::DD haha JAg har sett gävle upp och ner! med Patrik, ante, björn,ida och sofia!!  åkte nån karusell batman men kul var det!
sen åkte vi hem vid typ 2 sov och vaknade vid11

lördag
haha impuls x 1000 haha vaknade.. "vad s ka vi göra" det går ett tåg typ nu till gävle ska vi dit?? "ja varför inte"
haha åkte till gävla slösade mer pengar sen åkte vi till söderham och gick på crusingen träffade massa folk och hade trevligt.. åkte till maråker vid typ 2tiden på natten då gick jag till Patrik låg och pratade med han till typ 3 sen gick jag  ner till Ante låg och prtade med han till typ 4 och då gick jag upp till patrik men han var inte kvar i sängen ?? så jag låg kvar och väntade på han sen låg vi och pratade till typ halv 8 på  morgonen.. haha vilka sköningar det bor i maråker!!komme rinte klara mej utan dem i höst!!!! sen gick jag till stugan och la mej och sov med ida till typ halv elva!! blv inte mkt sömn..

Söndag! och min 18½  årsdag ;P
as trött.. sa hejdå till patrik och patrik sen Sivra och lapprosen och sen till Ante och Gunilla.. Sorgligt*snyft* sakanar dem redan!
åkte moppe till ljusne åt pizza till frukost typ. åkte till tåget och åkte hem med byte och väntan i både gävle och uppsala tills jag kom hem i heby!!! var hemma till typ 21! klappade på hästarna och pratade med patrik i telefonen.. sen gick jag och la mej pratade med ante i telefon sen patrik igen och sen ida och sen patik igen och sen ida.. mkt telefon vart det inna man somnade.... men det är alltid kul att prata itelefon och slippa somna själv!

Måndag! upp 10.15 åt frukost ringde Patrik inget svar ringde igen inget svar... sen gick jag ut till hästarna och då ringde patrik... haha pratade med han ett tag sen ringde jag till Segling gård och fick plats för båda hästarna från och med nästa vecka!   rinde mt och sen nikki! wohow jag och nikki kommer äga i höst!! kul kul måste skaffa bil typ nu! menmen

Ska väl ut och rida sen tror jag! och nikki den lilla flikkan åker nog nu till arlanda och sen till cypern!..

men nu ska jag ringa och väcka Ante! ha en toppen bra dag allahopa
men speciellt ERIC HAMNSTEDT SOM FYLLER 19 iDAG

GRATTIS                      GRATTIS                                   GRATTIS                                     GRATTIS                             GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0