Torsdag lunch

TJAO!!!!

HAHA vilken rolig kväll jag hade igår!!1    :D
JA, igår var ju min första dag som seriös skol elev.. haha det slutade med att jag skolkade sista lektionen..    :S
och åkte till elevhemmet för att sen åka till Stallet.. fick låna S 40.. *sega människor har inget att göra i trafiken*
Sen hoppade Nikki Sladden i ridhuset och det gick  kanon bra:D
Efter att ha åkt från stallet åkte vi direkt och mötte upp Hälsingpojkarna Björn, Patik och Sura Ante...
Vi  åkte i lag till elevhemmet och sen därifrån åkte jag med dem i Björns 740 till Västerås för att kolla på EPA... :P haha sååå jäkla fin!!! sen var det bara till att övertala han att köra lite olagligt hem..
efter som att han har typ 34 mil hem!!!
haha fatta att köra lagligt i 34 mil med eepa!! no way! haha dem släppte av mej hemma i heby vid typ 23.30 så jag sov hemma i heby i natt och åkte med pappa till skolan idag och nu sitter msan här i skolan och vill bara HEEM!!!!

ha en bra dag allihopa!    :D

image9

HAHA!!! Björn och Ante från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0