Torsdag em kolla bilderna...

HEJHEJ HALL´´ÅÅÅ!!!

haha har varit i stallet idag och pysslat med Tulle och nikki tog hand om Sladden idag :)
allt gick super bra har skrittat över bom med tulle och sladden tog den iallagångarter..

Det var såå skönt! fick låna Jonas bil   :)  TACK SARA!! love u   <3

ikväll ska jag gå och sova tidigt men först ska jag ringa Ante och sen Patrik...

för i morgon är det krogen igen...

:)

DAGENS BILDER

image5

haha såååå sexig!!! min lilla NIKKI   :)

image6

S 40  VOLVO ska det vara..        ;Pimage7


PÅ väg till hagen efter h¨årt arbete...  :)

image8


Nikki med Sladden...   :D


nej nu ska jag ringa Patrik tror jag.. ha det toppen bra.. PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0