Tisdag

GASCH så lite lust man har att gå till skolan när det regnar... och när man har stall hela dagen!!!   :S

menmen.... på förmiddagen hade vi Körteori med Ove och han är typ min nya idol vad gäller körning!!! JÄTTE KUL
och sen efter lunch hade jag ridning ch red Sassi intresse 1996 e.Didsiz , Invar... ojoj vad man lär sej efter en "utskällning"

haha

har pratat med min kära mormor som säger sej ha skickat brev till mej men det kommer nog fram!!! och sen har jag pratat med Patrik från Maråker, och med Linda! :D och smsat med IDA! Saknar Maråker massor!!  <3

idag ska jag inte till stallet men jag ska följa med Tim , Nikki och kanske Sara till IKEA! får väl se vad man hittar på där...

SEN SKA JAG PLUGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      :(

HA det bäst KRAM FRÅN MEJ!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! What?? Visst inte?! Jag TÄNKTE ta ett kort frånbig men jag hittade inget roligt (där du och Ted var med) så därför kopierade jag ett kort från internet.. Så de så!
(En tjuv tar saker utan att fråga, en kleptoman lånar saker utan att fråga.. Det är en STOOOR skillnad. Jag är inte tjuv, bara kleptoman :)!!!)
Nu har vi rett ut det!!
Kärlek <3
Puss Hej!

2007-08-28 @ 21:09:53
URL: http://blomman89.blogg.se
Postat av: Miccis

OKEJ!!! förlåt!! haha du är för sööt!!!
ha dte bäst då min lilla klepptoman

2007-08-29 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0