Tisdag och klockan är 20:11

JAHA.. DÅ VAR DET 6DAGAR KVAR....
shit så tiden bara springer för bi.. jag försöker hinna i kapp men hinner inte..
AAAAAAAAAAAA!!!

har varit ensamen hela dagen.. eller jag har ju kaninerna,hästarna,hunden och telefonen!!

sara åkte som sagt hem imorse..
jag har gjort kanon snyggt i källaren, dammsugat och möblerat.. :D

när jag pratade med Patrik vid Lunch sprand det förbi 7ston med föl i full galopp.
tänkte att så ska det nog inte vara för vi har inte börjat motionera hästarna fritt..   : /
Jag sprang ut till bilen och körde efter men dem hade inte hunnit så långt..
ställde bilen vid Britt-Marie och stefan och fångade in 2ston gick med dem hem till gården med de andra efter..
ställde in dem i varsin box, lite krångligt att få in rätt föl med rätt sto i samma box..
men jag tror att jag lyckades rätt så bra!!  haha
ringde till västerbo och sa att det var lugnt och att de kunde äta lunch i lugn och ro,
 för jag håller ställningarna här hemma på gården..     ;P

sen ringde jag upp Patrik igen och dem hade åkt båt ut till storjungfun..
JAG VILL OCKSÅ!!!!
men men jag har det ju rätt bra här hemma också.. kan ju alltid bada i poolen!
istället för i det där äckliga saltvattnet som dem badar i ... :S

Jag täkte jag skulle göra lite nytta och klippa gräset men när jag gick ett varv runt tomten,
hittade jag en liten igelkott.. ha aden fräste åt mej
så jag tänkte att jag klipper gräset där den inte är.. men när jag skulle starta gräsklipparen
så startade inte fanskapet!!!     :( arg!
menmen då slapp jag ju klippa det sablans gräset..

gick en promenad med Grease i stället sen red jag Sladden på ett bete...
och nu sk ajag fortätta prata med patrik och kanske ringa en sväng till Ante!!!

ANTE OCH BJÖRN!!! TA DET JÄVLIGT LUGNT PÅ KALVEN!!!!
SKULLE INTE KLARA MEJ UTAN ER...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ciao Söt!
Nu är "Rimstugan AB" uppdaterad med ett specialrim om en häst sort.. Öö, hur säger man?? Heter det "sort".. hur som helst!
Du får ha det bäst!
Jag ringer dig i morgon gumman!
Puss på min favorit <3

2007-08-15 @ 18:16:38
URL: http://blomman89.blogg.se
Postat av: Miccis

HEEJ SÖÖT!!!
haha ja eller ras kanske man föredrar att säga...
kulkul!
men imorgon sattsar vi stort på elevhemmet!!
:D
det kommer vara du och jag mot resten.. haha eller iaf. tillsyn och skolan!
syns i morron längtar
pusspuss på min söötsara

2007-08-15 @ 19:26:13
Postat av: Sara

Haha, okej! Jaja, det är inte så lätt sånt där.. Jag har iaf lärt min en ny hästras, gotlandsruss. Det är inte illa ska jag säga dig..! :)
(Jag ska nog skaffa en sån pålle när jag blir stor!)
Ja, vi ska rocka röv på elevhemmet i höst! Det blir som vanligt du+jag mot resten.. D.v.s tillsyn, husmor och skolan!
Men vi knäcker ju dom lätt (iaf Hasse) Haha!
Längtar också gumman!
Ha det bäst!
Puss på min favorit <3

2007-08-15 @ 23:11:12
URL: http://blomman89.blogg.se
Postat av: Mahmoud från 4h

vilken skön blogg du har! att du orkar skriva allt du har skrivit.

2007-08-18 @ 01:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0