tisdag morgon

GODMORGON!!

Igår kväll klockan 00.00 skulle vi gå och hämta hästarna från betes hagen till deras natt hage,
haha
dem ville knappast komma in! så det var bara att låta dem gå kvar där uder natten..
pratade med patrik och ante i telefon i går kväll.. och ringde ida men hon svara inte.

menmen.. Sara och jag hade det toppen trevligt,
kollade på "Linas kvällsbok"
GASCH vilken pinsam fil.. men rolig!
somnade vid typ 2tiden

vaknade imorse aptidigt :S
klockan var typ bara kvart i 9 och jag var ute och gick för att flytta på de eländiga hästarna..
men det gör ju inget då kanman ju utnyttja varenda sekund,
av denna vackra dag i Heby   :S

idag ska jag nog rida, springa, umgås med hunden, klippa gräset och ha allmänt tråkigt..


                                                                                                      varför har folk så svårt att förstå hur hatade dem faktiskt är,
                                                                                                                 att dem inte inser att det är deras eget fel,
                                                                                                                     och att dem är tvungen att snacka skit om andra
                                                                                                                                  pga.AVUNDSJUKA!!!



SNART BÖRJAR SKOLAN IGEN..
OCH JAG SKA TA TAG I MINA STUDIER..
haha hur många gånger har jag inte sagt det
:S
MEN JAG SKA GÖRA SOM FÖRR...
GÅ TILL SKOLAN KÖRA MITT REJS
OCH
UMGÅS MED DEM JAG VILL!!!!!
så snacka inte så mkt skit!!


                                                                                                                                                    MARÅKER I <3 OCH SJÄL!!
                                                                                                                                                                 FÖREVIGT!!!
                                                                                                                                                          :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0