Tisdag kväll och jag kommer mögla sönder här....

tänk att det är sååå tråkigt!

jag har ingen själv disseplin för 5 öre.....  har jag inget jobb eller skola med fasta tider så gör jag inte ett smack!! det känns så iaf... fast i själva verket så när man tänker efter så gör man väl det iaf!  har ju trotts allt 2 unghästar att ta hand om dem ska ha mat 2ggr dagligen och motioneras.. men det är ju sjukt varmt på dagarna så då orkar dem inte och vad ska jag göra då????????????...................................... det finns ju inget att göra!! ligger mestadels i sängen och gör igenting! när msn skulle kunna ta en promenad eller u och springa eller vad som hellst! GASCH! jag har såå tråkigt!

men men idag var Johan veterinär här och kollade på Tulle 1års vars öga har varit lite irriterat.. men det har blitt bättre med dagarna och nu går han på ögon salva 2ggr dagligen.. ett gott besked tycker jag!      :D

har också pratat med Patrik, Linda, och Ante i telefonen idag... Haha det är syskonen Eliasson det!          :D
så sjukt härlig familj, också har dem världens mysigaste Ludde en liten svart coccerspaniel          :D

men nu skulle Putte vara med ida så då duger inte jag längre... hahahahahha..   men det e gulligt av dem där i maråker att ringa mej för dem står ut med mej nästan 24 h om dygnet då jag pratar med dem en efter en! :D

och inte nog med det nu ska jag upp till dem i helgen så då får dem stå ut med mej på närgånget håll..  :D  hahahhaha.....     SAKNAR DEM JU!!!!!!!!!!

men men nu ska jag nog ta och lägga mej snart för imorgon sk ajag vara hemma hos fam. bröjer och jaga får klockan 9  på morgonen! :P haha så det är bara att gå upp tidigt!

****************************************************************************************************************************

lite världs problem och tankar......

****************************************************************************************************************************

när du föddes så grät du, medans dem andra log mot dej!
när du dog så grät vi medans du log mot oss....

****************************************************************************************************************************

varför har det blivit så här...??
första gången vi skildes kände vi inte varann så bra,
så varför...
varför sa du att du skulle sakna mej??
och varför...
varför sa jag att jag skulle sakna dej??
jaa, varför...
varför blev jag så glad när jag såg dej igen??
kan nån säga varför...
varför du sa till mej att du tyckte om mej??
men varför..
varför har jag besvarat dina ord med hopp och eftertake??
faan, varför...
varför ringer du mej ständigt för.. när du sagt att det ändå aldrig kommer bli vi??
hmm.. varför...
varför sa jag att jag förstog dej och sa att det är lugnt??
VA FAAN!!,VARFÖR....
VARFÖR KAN JAG INTE SLÄPPA TAGET OCH SLUTA HOPPAS?????????????


****************************************************************************************************************************

haha!! fick ett lite roligt sms av en under bar kompis...

När det är bevisat att sex är den absolut bästa och trevligaste formav motion,
varför kan man då inte köpa enman på intersport i stället för nya joggingskor??
så kunde man prova några olika innan man köpte den man hellst ville ha-
och kastade när deblev sura??  ;P

hahaha det var det roligast jag fått på länge....

****************************************************************************************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0