Söndag morgon...

Det är så skönt att vakna i sin egen säng hemma hos mamma och pappa!!

Idag ska jag bara vara hemma... eller jag kanske ska till stallet i kväll.. men jag är nog hellst bara hemma idag!!!

idag tror jag att Eliasson kommer hem från deras "road tripp"...  haha så jag ska få tag på dem idag!!!
också ska jag hjälpa pappa med veden, springa till travbanan och tillbax och sen ska jag kanske knäppa lite kort på Paradiset jag bor i... och sen ska jag ta reda på alla mina grejor i stallet...

*igår var jag värsta hurtig!!! jag sprang ju och gick värsta mycket igår istallet och sen när jag kom hem hade jag cykeltävling med min lillebror och sen sprang jag till och från travbanan medans han cyklade!!!!

MEN JAG ÖNSKAR ALLA GLADA SVENSKAR EN UNDERBAR SÖNDAG!!!!           :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0