Onsdag

JAA!!!... dp var man en seriös skolelev... haha det började ju bra iaf!.. har nästan tagit tag i alla rester.. vet iaf vad jag bör göra!! det höll isej enda fram till efter lunch.. då jag kom fram till att sista lektionen är rätt så onödig!!   :S
AJAJ.. så tänker inte en "pluggis".. menmen jag var lite duktig endå! jag kompenserar sklkningen med att ha mailat uppgiften till den läraren som faktiskt skulle in idag!!!  :D lite duktig är jag!!!


Idag vill jag tacka en under bar människa..
hon betyder massor för mej och ställer alltid upp för mej...
och jag är evigt tacksam för allt hon gjort och gör för mej!!!

TACK SARA ANDERSON!!!♥

*förlåt för att jag sa att du inte fick ha bilden på din blogg...

Ska åka med nikki till stallet idag och sen ska jag PLUGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0