Onsdag!

JAHA... ny dag och nya minnen...      :D
vaknade halv åtta för idag ska man inte sova bort dagen(som vissa andra gör :S)
åt frukost  och sen väntade jag på att Sara och Karin skulle koma med lilla jonatan   :D han e sååå söt!
sen lekte vi fårfarmare  hemma hos johan Bröjer.. då hans lamm skulle mönstras! :)

jaa.. ine finns det så mkt att göra här hemma men idag har jag inte möglat iaf! för jag har varit med sara heladagen  :D det har ju varit ett helt sommarlov i mellan oss.... men men vi träffas lite nu och då... kul att få höra lite skvaller också.. hat ju varit helt isolerad i maråker,. haha fast det gör inget för jag har ju så kul däruppe ändå!

vad har vi gjort mer då??. jo vi har klappat på hästarna och dem har fått en saltsten i hagen också har vi fikat och suttit här vid datorn..haha försökte vara duktig och leka dtanörd.. men men alla ska tydligen inte förstå sej på teknik....        så vi ringde till Ante som är världens lataste datanörd!!!! haha (tycker om dej ändå :P) men han kunde tyvärr inte förklara för mej hur jag skule göra då jag är rätt blåst!!!!    hahaha... menmen vad gör det om hundra år??


Ikväll bli man helt ensam hemma... lite läskigt men jag tror jag överlever.. för i morgn ska jag träffa sara A och kolla in på elevhemmet :D sen ska jag möta upp ida och eventulellt Putte vid stationen.. :D saknar dem! sen ska vi försöka ta oss hem till heby hur nu det ska gå till.. men det löser sig nog :S    

HA EN FORTSATT BRA DAG!!! :D

pusshej som vi säger i maråker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0