Onsdag lunch!

igår var jag, nikki och tim i stallet och kollade till hästarna.. vi red Sladden och Tulle blev uttagen ur hagenb och fick massor med morötter   :D det verkar gå bra för dem båda   :D

GASCH Jag har blivt så morgontrött..... det är en plåga att behöva gå upp ursängen varje morgon och gå till skolan... men väl i skolan är det ju rätt lugnt!!!

IKVÄLL är det krogen som gäller!!!!    :D happy hour every hour!!!!!!!

TELFON..
pratat med
mamma
pappa
Patrik
Ante
Nikki

smsat till

TED   
Patrik
Ante
Sara som inte har nån mobil    :S
Nikki
Mamma
mormor


slutar skolan klockan 14 idag då vi inte hart någon idrott... men jag ska till stallet och sen ska jag tillbax till elevhemmet och göra mej klar för kvällen!!!!

PUSSHEJ...


Kommentarer
Postat av: Ida Ekengren

Heej på dej! Hur är de med dej då? Saknar dej.. Hoppas allt är bra med dej:P Pusspuss

2007-08-22 @ 20:28:00
Postat av: Anonym

GASCH!! hejsan
SAKNAR DEJ!!!
det är bra hur är det själv...
hoppas du har kul iskolan!
miss u
jag hör av mej nåndag!!
pusshej

2007-08-23 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0