Onsdag 070815

hej min dator har damp!!
och det får typ jag med...        :S
Gasch den är helt upp och ner. det tar 100år för den att fatta också muppar den sej typ jämt!!

menmen.. jag klarar mej..
idag har jag Pratat med Ante och Björn i telefonen :D dem är ute och åker båt och fiskar och har sej..
TA DET LUGNT GRABBAR!!! 
jag har också pratat med Patrik i telefonen han var hos nån kompis i ljusne...

Tulle har blivit tömkörd förförsta gången idag helt själv löste jag det!! han har blivit sååå duktig
och för att inte tala om sladden! han är så sjukt duktig bara 3år och riden ett 40tal ggr!!
FINNS BILDER ATT SE PÅ HANS BLOGG
WWW.SPECIALFLY.BLOGG.SE

mamma och jag har precis varit och storhandlat på ICA i Heby..
och nu ska vi äta mat.. köttbullar och mackaroner blir det idag   :D 

HA EN FORTSATT BRA KVÄLL!!
imorgon ska jag och Sara hämta nycklarna till elevhemmet! :D

PUSSHEJ!
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0