Lördag.. väntar på heby bussen

TJABBA TJENA!!!!

nja.. går dagens vart ju inte som planerat.. var först värsta hurtigga jag och nikki och skulle till stallet efter skolan och sen skulle vi göra oss i ordning och gå ut på krogen... haha men sen när vi kom tillbax till elevhemmet la vi oss i varsin säng ocg somnade.... hahahaha så det kan bli!!! sov till typ 18 och då skulle vi aldrig hinna till stallet om vi skule ut. så vi bestämde oss för att inte åka till stallet... sen när klockan var typ 21 bestämde vi oss för att stanna hemma och svulla i godis och titta på film...

vi tog bilen till affären.. observera att det tar typ 7minuter att gå!!!! haha köpte typ hur mycket godis som hellst, och hyrde 2 filmer  Just my luck..   och  Bring it on....  tror jag attd em hette.. det var två rätt så bra "fjortis filmer" men jag och mina "blonda kompisar" diggade filmerna och höll oss vakna under båda filmerna...

Imose vaknade jag och var tok pigg vid typ 8!! väkte nikki och tyckte vi kunde åka till stallet tidigt! men hon tyckte sååå synd om sej själv och hon var ju sååå sjuk!!! haha det var hon ju i och för sej menmen... KRYA PÅ DEJ!

åkte till stallet med 11 bussen och sen gick vi till stallet och gick till hagen och gick/sprang med Tulle medans Nikkir red!! så idag har man fått sej lite motion!!!!   jag försöker att få tag på Patrik men han svarar inte.. tror det är för att jhan inte har någon täckning.....

Nu ska jag åka hem till Heby och hälsa på min familj.. men busen går förnst om 1timme..

men n i får ha det kalas bra i det fina vädret!!

KRYA PÅ DEJ NIKKI!!!

HOPPAS DET GICK BRA PÅ INNEBANDYN SARA <3

OCH

LYCKA TILL MED FISKE LYCKAN ELIASSON!!!    :D

Kommentarer
Postat av: Nikki

Ja det är faktiskt väldigt synd om mig ;)
Det var mys i fredags även om inget blev som det var planerat :P haha
<3

2007-08-25 @ 17:12:43
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Miccis

SANT SÅÅÅ SANT!!

2007-08-26 @ 10:13:29
Postat av: Sara

Hej Söt!
TAck, tack, Tack!
Det gick asbra på innebandyn.. Jäkla träningsvärk bara :P..
Haha, saknar dig!
Puss på min favortit <3

2007-08-26 @ 14:01:58
URL: http://blomman89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0