Heby&moppetur

hahaha!!!!
tänk er två 18åriga tjejer skog skog och en vespa.... och dessutom är chauffören från österby :P

haha ett litet citat ur en kurva...

Miccis - Vägen svänger!!!!!!!!!!!
Elin - Ja vet!!!!!!!!!!!!!
Miccis - Sväng då!!!!!!!!!
Elin - TA UPP FOTEN DÅ; Annars går det inte!!!!!!!!!!!!!
Miccis - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elin - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          TA UPP FOTEN, jag kan inte svänga.....
HAHAHAHHAAHA fast vi överlevde efter mkt om och men             :P

DAGENS KOMMENTAR!!!

Miccis - Går det bra??
Elin - Ja, jag sitter här och rullar på musen.... hahahahahahahhahaahhahaah   :D:D
(datamusen asså)         

jaa, vi har inte setts sen skolavslutningen och höll på att sluta våra dagar så här... :S
menmen vad gör det om hundra år......

vi har åkt runt Horsbos alla skogar, eller ja runt och runt snarare rakt igenom horsbos alla skogar ;P

Jag har ridit Sladden och Tulle fick springa med på sidan.. vart inte så mkt till arbete men dem fick bralla ur sej den energi dem hade iaf!  ett litet avbrott i träningen har aldrig skadat..

Patrik är och fiskar kräfftor med Uffe ( hans pappa) -JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!!!

IDA HOPPAS DU HADE KUL IGÅR EFTER SOM ATT DU INTE RINGDE :(

Men jag är glad än då!!!!

PUSSHEJ som vi säger i Maråker  :D kommer snart upp till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0