har inget internet längre... :(

TJABBA TJENA!!

Nu har plugget dragit igång igen.. skönt faktiskt att komma tillbaka till  vardagen efter ett låååångt lov!
Sitter nu i skolan på lunch har friserat hästen och ska rida nu nästalektion..

Sista helgen på lovet tillbringade jag i Maråker med Patrik... gick på s-leken med han eken och robin sen ante,björn och ida..   VILLE VERKLIGEN INTE LÄMNA DEM men elevhemmet lockade...

Igår måndag.. flyttade jag med hästarna till uppsala.. haha körden dem i MAlin J transport..     :D tack för lånet!!
och drog med Tims bil.. haha en golf..   :S vad får dem dra liksom??!!! typ inmte ens släpet...   :S
men jag sa till pappa att vi kollat i papprena och det stog att man fick dra 2hästar och en transport..       ;P
det var en lögn.. dock inte vit!

NIKKI KOM HEM IDAG!! ska se om hon vill med till seglinge sen!

i onsdags ska vi på krogen.. och så ska vi till Bulgarien??!!!! haha vi får väll se hur det blir!

men ha det toppen bra!!

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi jag börjar på torsdag :D
Mys med Bulgarien, vill också bort ..

2007-08-21 @ 12:24:12
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: J

Vart ligger maråker? :)

2007-08-21 @ 12:24:39
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Miccis

MAråker ligger 2mil söder om söderhamn vid ljusne 4km från vallvik..
typ mellan huddiksvall och gävle!!!
ett heimmlans trevligt litet ställe
<3

2007-08-22 @ 12:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0