hahah.. läsvärt!!!


HAHAHAHA
vi har såå jäkla kul ihop! varför har vi varit i från varann så länge??
GASCH... JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DEJ SARA!!!

Jaa som ni kanske förstår har jag varitmed Sara idag   :D
Vaknade vid halv 10 då sara ringde och väckte mej och sa att vi skulle flytta in på elevhemmet idag..
haha det är ALLTID årets höjd punkt.. för det första träffar man den glada trevliga snälla Husmor..
HELENA ANDERSSON somhon heter.. GASCH hon verkligen hatar oss!!! har typ ringt 5ggr på sommarlovet och påpekat hur dåliga vi är som lämnade våra rum som vi gjorde och blablablabla...
men det är alltid lika kul att träffa henne igen efter typ 10 underbara veckor!!
för det andra ska vi alltid göra sånt som man inte ska göra.. förra året ringde sara till mej kvällen innan vi skulle flytta in och sa at vi brytit mot alla regler utom en...och det var att måla om rummet.... haha men det är inte så svårt tyckte jag.. så vi bestämmde att vi skulle bocka av den regeln också...
Det vart ju ett lyckat slutresultat efter enstor parodi och turen på våran sida.. hahahahha
mer i detalj kan vi tat en annangång när chocken släppt och det är några år kvar tror ja....   ;P

vi gick in och upp för att hämta ut nycklarna..
då det satt en kille som skulle börja ettan med sin mamma och pratade med Husmor..
vi gick in i rummet och då reste sej genast hans mamma och typ ryckte tag i min hand för att häls på oss... med ett i härdigt HEJ! och handskakning skulle vi skaka hand med han killen också... vilken mes! så ska man inte säga.. men han var det! haha stirrade in i ögonen men hade världens klenaste handskakning. usch det hatar jag!
menmen haha alla ska ju få en chans.. *och han har sumpat sin....      ;P*

sen var det våran tur. jag och Sara har ju tidigare varit sambos men nu blir vi särbos och det tcker nog dem vuxna om... vi har blivit placerade på olika våningar med rumen så långt bort från varann som möjligt typ!! tror det fanns en baktanke där.. haha

Närvi hämtat nyklarna och jag fått in min grejor på rummet och bäddat sängen så skulle vi fixa saras rum... haha
det vart ju som det vart...
jag skulle vilja kalla det flixibelitet.. eller vad det heter.. kanske impulsivt och spännande snarare...
det började med att sara ville ha det andra rummet för det var mysigare och var gult... haha men det är bara att måla om det sa jag.. ojoj!!! ja men ska vi köpa färg då frågade hon.. haha jaa vem kör frågade jag och sen var det kört!! jag satt bakom ratten och hon brevid emd tankar och skratt från förra årets ommålning...    :S

haha och inne på affären gjorde vi stor succe.. först letade vi typ färg.. sen tappade sara sin plånbok mellan disken och väggen till data/kassa bordet.. haha pinsamt men det fixade vi med nån borste eller var det var somexpediten fick hämta.. hahaha  men,
det vart en ljus rosa färg och en mörk grå/lila färg till fondväggen.. japp.. vi slår på stort i år!

sen var det bara in på rummet in med grejorna i en hög på mitten typ.. för att komma åt väggarna.. för det är ju där färgen ska vara...jag började måla kanterna och sara rollade!! vilket sammarbete!
hahaha vi har ju så kul! sara har ju en rimstuga på sin blogg   :D min nya hobby är att läsa den varje kväll..
och i kväll frågade jag om dagens ord skulle vara "färg" hah nej för lätt att rimma på sa hon..jag ska rimma på..... RASIST säger hon... hahah vad fan fick hon det ifrån??!! hon e lite sajkomin vän..
menmen så vi började på och hitta rim ord och det vart riktigt kul det!!!
både Frej,postcyckeln,och jag fick vara med i den... ;P haha sååå kul!!!!
LÄS DEN PÅ www.blomman89.blogg.se DET REKOMENDERAS  :D:D:D

på telefon fronten har det varit rätt lugnt, har pratat med
patrik bara typ kanske totalt 10 min :S
Ante också bara några minuter..
Ted en stund.. DET VAR SÅ LÄNGE SEN!!!          :D             SAKNAR HAN!!!
syster...
och smsat till ida, syster och patrik...

HAR KÖRT SARAS MAMMAS BIL IDAG OCKSÅ.....  VOLVO V70 ej turbo.. men det är kul ändå!   :D

image2            +            image4         =           perfectly together you and me forever!! <3



Kommentarer
Postat av: sophié

låter som ni längtar till skolan :P uscha, inte jaag :P hah!

2007-08-17 @ 10:23:59
URL: http://soophiiie.blogg.se
Postat av: Miccis

haha.. jo lite längtar man ju!
LR man längtar ju till skolan men inte till plugget.. ;P
och
när man lkommer in till elevhemmet så kan man ju inte göra annat än att ha kul!!
:D

2007-08-17 @ 10:31:48
Postat av: Sara

Hej Söt-nöt!
Nu är rimstugan uppdaterad och det blev inte riktigt som vi sa igår men nästan!
Det var grymt kul igår, du och jag lixom!
Jag ringer dig snart.. Promise!
Haha, Love U babe!
Puss på min favorit <3

2007-08-17 @ 10:37:32
URL: http://blomman89.blogg.se
Postat av: sophié

hah de va ju rätt coolt faktiskt, de kanske blir de namnet då ;)
Mjo på så vis är de ju rätt kul, och spännande att se alla nya ettor :P Men inte allt pluggande!! Fy de kan vi ju få va utan tycker jag..
Ja de samma, vi ses på måndag!

2007-08-17 @ 11:41:47
URL: http://soophiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0