GASCH!!!!, söndag = vilodag

haha jag och elin kollade på "en natt på museet", eller ja, jag såg och elin snarkade.. :P
vi hade lite film mys i sängen såg på dvdn i datorn massa kuddar en chips påse och en pepsi max... mmmm!!!!

elin somnade ju som sagt ganska fort men när filmen var klar så vaknade hon och ba "jag är ing trött" också somnade hon.... hahaha men kul hade vi!

sen sov vi tills mamma kom in och sa att frukosten väntade på bordet kl. 09.15 men vi sov en liten stund till sen ringde vi och väkte Sara och skickade ett sms till Patrik och ringde till Ante.. konstigt så var det ingen som blev jätte glad och sa typ " heej.. vad kul att du ringer!...." fast jag vet att innerst inne älskar alla mej iaf! :P haha

sen åt vi frukost och gick och lade oss igen sov till typ halv 12 då gick jag ut och gav hästarna fm mat.. sen åt vi hamburgare som pappa grillat och sen gick vi in och sovigen.... haha eller ja sov och elin spelade dator... sen gick vi ut och gick en promenad fikade och sen gick vi ut och gick med hästarna till gropen och tillbax (4km)

sen ringde elins mamam och sa att hon var i Tärnsjö så jag körde elin till heby där vi möttes upp och jag åkte vidare till macken i hopp om att hitta ett tändstifft till motorsågen men det fans inte sånna i den storleken och märket   :S        men men vad gör det jag pratade iaf. med Patrik i telefonen hela vägen hem :D han åkte moppe till mofjärd m an hörde typ inte ett smack men men kul ändå.. sakanr ju Maråkrarna.. ska försöka åka dit till helgen       :D

NU sitter jag här och skriver medans hästarna äter em maten och jag väntar på attd et ska bli lite svalare ute så att man kan rida..
fast först ska jag nog äta middag..         

SAKNAR MARÅKER SJUKT MKT!!!!!!!!!!

PUSSHEJ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0