Fredag

TJAO ALLA GLADA!!!  :D

Imorse vaknade jag tok tidigt.. duschade och gjorde mej iordning för klockan 8.15 skulle jag ligga på röntgen och ta några plåtar på min förbaskade fot!!!  :S men för hoppningsvis så får jag välja om jag vill operera igen.. och det vill jag inte, men det är en mäla som krypit bort från sin plats..

sen var jag brorsan och mamma och fikade på johanssons i sala.. haha min bror är för rolig!
efter kanelbullen och en kopp te, begav vi oss till ica kvantum för att handla.. jag vart akut sugen på smörgåstårta.. så vi köpte ingredienser till det så jag kunde prova att göra en egen... och den står nu jätte fin i kylskåpet..

efter allt mat handlande åkte vi tillbaka till stan för att shoppa ännu mera! jag fick ett par mjukisbyxor av mamma och johannes fick en ryggsäck, gympa påse, och lite kläder han med!!sen köpte vi gardiner till grabbarna.. johannes fickmed crossar på och Markus fick jätte söta med djungeldjur på!

tillbax i Heby igen startade bakstugan.. jag gjorde ne kanonsnygg smörgåstårta och johannes bakade negerbollar!

och nu har mammas barndoms kompis kommit och jag har satt mej här för att PLUGGA!!! men jag sitter mest på msn och snackar med Ante och bloggar lite.. haha
fast om jag slutar blogga nu kanske det är lite lättare att plugga!!!

VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR MIN LILLE BROR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0