Fredag

yes nu är väggen klar och det är såååå fint på mitt rum.. haha fast det ser desto värre ut utanför rummet där alla grejer ligger... fattar inte vart allt kommer i från kastade typ en svatsop säck med sånt man tror attman kommer ha andvändning för nån gång iframtiden... kanske, ELER INTE!!!! jag kastade iaf. skiten.... Skönt att bli av med det!

imorgon gör jag nog ett sista ryck iaf. så jag får in grejorna på rummet där dem ska vara och lägga kläderna i byrån i stället för i en stor hög i tvättstugan...

menmen, idag har jag gått en promenad med sladden borstat på hästarna i hagen, sovit en stund på dagen, pratat med PAtrik och Ante i telefonen skulle pratat med Ida men hon verkar ha glömt en *snyft* jag har också hunnit med lite hundträning och åkt hem till Sara för att hämta min plånbok jag glömde i hennes bil för några dagar sen... Pratade lite med Ma medans hundarna lekte och sen kom Snuttan på mc med victor och jonas kom hem från lumpen.... :D det var ett tag sen man träffade gänget... men dem verkar vara sej lik!            :D

Imorgon kommer nog Elin hem till mej och vi ska göra........................ ja, vad gör man i skogen?? vet inte.. det ska bli kul att träffas iaf! för det var ju ett tag sen... för att vara exakt så var det på skolavslutningen...

nu ligger jagi sängen och väntar på att Putte ska ringa han har vart och fiskat och fick 1regnbåge :D  kul!

HA EN TOPPEN HELG ALLA GLADA!!!!, för de ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0