Fredag lunch

JAHA.. då har första veckan passerat och jag har redan tröttnat.....
Tänk att det ska vara så pissit trist att gå i skolan!!!!  blä blä!!

Menmen allt är inte negativt, har ju Sara, Tim och Nikki :) Annars skulle det inte fungera...
och idag har vi haft Bengt i elsäkerhet och det ärr såå kul!!!   :D haha han är bästa läraren på att förklara..
idag har vi lärt oss hur vi får el till brödrosten och hur man skulle kunna göra för att kortsluta den.. haha typ hälla en kanna vatten över den...  ;P 

Gasch åkte buss från skolan till stan för att Sara och Tim slutade klockan 9!!! men jag fick sälskap av Sophi och Nikki til ungdomsmottagningen och hämtade ut nya p-piller och sophie fick en tid.. och en karta av mej.. haha
Hon e så grymt kul i bland.. vi typ kollar in samma fula människor och tänker samma sak..  :)

OCKSÅ HAR LINDA RINGT MEJ IDAG  :D  hon vart så glad över vykortet.. kul!

snart ska jag och Nikki ut till stallet och ikväll blir det krogen!!!! igen :S
läste idag i tidningen att Allt fler tjejer har Alkoholproblem... bör kanske passa sej!!! haha

JAG VILL HA EN BIL OCH LITE PENGAR!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hej, nu ska jag kommentera eftersom du tycker att ingen gör det :P men jag är en riktig vän så jag ställer upp på´t :D
Gash, jag kommer dö halv vägs ut till stallet :'( u får bära mig :D
ja, du får se upp med alkoholintaget ;)
min lilla alkis!
<3

2007-08-24 @ 14:01:59
Postat av: Miccis

HAHA!! tala för dej själv om alkohol halten.. hahaha
men du överlever ska du se.. vi lära ju smältabort.. menmen synd att klaga tänk dej när det är 30 minus snöstorm och oplogat.. haha
men det är ett tag kvar tills dess...

2007-08-24 @ 14:06:15
Postat av: sophié

haha! Det går ju inte att missa folket ju ;D
tack för kartan, du får tillbaks den ;)

2007-08-24 @ 14:27:38
URL: http://soophiiie.blogg.se
Postat av: Miccis

haha!! nej det e sant men det är bara vi som ser dem.. haha såå kul!
slit kartan
med hälsan..
;P

2007-08-24 @ 18:57:36
Postat av: sophié

haha nej lite konstigt faktiskt xD
hahaha jag lovar! ;)

2007-08-24 @ 19:23:41
URL: http://soophiiie.blogg.se
Postat av: Sara

Hej Söt!
Ville bara säga att detvar kul igår kväll, även fast vi inte gick på krogen!
Bra filmer + bra sällskap = PERFEKT!
Haha! Puss Hej!

2007-08-25 @ 14:31:57
URL: http://blomman89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0