fredag kväll.. och dom andra har kul på krogen!!

haha.. pratar med sara i telefonen och hon är på elevhemmet och som tur är så har hon tuurr!!!
haha för dem som inte vet så bor jag och ara på elevhem i uppsala.. där finns det strikta regler om vad man får göra och inte får göra... haha jag och sara har brytit mot alla regler minst 2ggr..

men för att vi ska sköta oss så finns det en gubbe som kallas tillsyn.. haha dem tror att dem har koll på oss men ack så fel dem har!! nu hade sara skjutasat folk fram och tillbaka mellan elevhemmet och krogen och vem tror du hon möter i dörren?!!.. jo Hasse våran tillsynsman.. haha han ville så klart se saras rum.. sara trodde hon var listig när hon visade ett annat rum, och jonas trodde han var smart när han gömmde sej på ett annat rum...det var bara det att sara visade samma rum som Jonas gömt sej på!!! :D    :D    :D   HAHAHAH hur kul som hällst
fast som tur är så är Hasse inte så smart (förlåt) så han märkte inte jonas under skrivbordet... hahahaha

men nu har iaf. hasse åkt til ett annat elevhem och sara gör i ordning för fyllesovning på elevhemmet inatt..

SAKNAR ER ALLA SKA NI VETA!!, HADE JÄTTE GÄRNA VARIT MED I KVÄLL!!!!!!

min fredag började rätt så segt måjag säga.. pratade med Patrik men han ville inte prata med mej så jag hade allmänt tråkigt låg på kökssoffan i mjukisbyxor och bh inte i ordning gjord alls  och pratade med Ante i telefon..
då kommer min syster på att hon ska åka in till stan med 13 bussen i från Heby.. jag inser att jag också måste in till stan och uträtta några ärenden.. så på mindre än 6min gjorde jag mej iordning för att åka in till stan sammtidigt som jag pratade med Ante i telefonen...

i uppsala shoppade jag tre nya linnen på jc och en svart jacka/kavaj på gina, och sammlade vuxenpoäng på banken...

sen träffade jag Sara på elevhemmet.. vi värmer pp in för skolstarten.. idag har vi käkat pizza framför tvn med händerna och kollat på sherek filmen :D hahha I LOVE IT!!!

TRÄFFADE ÄVEN GURKAN PÅ STAN (Mattias Norling) det var tok länge sen jag såg han, vi måste festa ihop nån kväll     ♥

men nu är jag hemma och har tråkigt.. Patrik sover och Ante å Björn är i Söderhamn och ALLA MINA ANDRA KOMPISAR är på Lotus och festar loss... men jag ska ju upp tidigt imorron.. ska hinna rida och göra i ordning inför resan upp till Maråker,♥ ska vara med Patrik i helgen..          :D

men sov så gott alla bloggläsare så ses vi en anna dag

PUSSHEJ i LINGONSKOGEN



Kommentarer
Postat av: sophié

haha jag träffa på jonas och snuttan igår :)och såg dig på stan tror jag, på dagen :P

2007-08-18 @ 11:46:17
URL: http://soophiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0