exakt om 2veckor sitter man i skolan....

Jaa, snart börjar alvaret igen... ta eget ansvar, plugg,  elevhem, hästarna, mera plugg, och taskig ekonomi!!!
Livet är hårt när man är student.. iaf innan man kommer in i vardagen igen.. nu ligger man i sängen till typ halv elva på förmiddagen, går upp äter frukost som mamma betalat slappar lite till går ut till stallet lunchar tar en sväng ner till heby slappar lite till...

jaa man lever helt enkelt i lyx fast ändå klagar man!! om mindre än 2veckor sitter man i skolan och drömmer sig tillbaka till i dag... eller nja det har ju varit fler toppen dagar på den här sommaen än just idag men då skulle det här duga!!! ligga i sängen kl 14:11 och klaga på att det är varmt och tråkigt och att det inte finns nått att göra...

i mose blev man väckt kl 7 av Putte som skulle ut på havet och hämta alla deras abborrar som fastnat och druknat i näten... dem fick över 200 aborrar så dem står och fileear än.. haaha fast han stack kniven i fingret!! haha  ;P skadeglädje..

sen somnade jag om hanringde igen kl 8 och frågade om jag skulle sova bort hela dagen!!! haha nej jag e vaken sa jag och somnade om sen ringde han igen vid 11 och då hade jag precis ätit frukost.. och han och eken hade fått in sin fisk...

jag och pappa åkte till runhällen och lämnade in motorsågen på servic sen åkte vi till heby och jag köpte ett elagriat till hagen och sen avslutade vi på ica!!!

åkte hem åt lunch och satte upp agrigatet ihagen.. haha nu är nog hästarna elektriska efter alla stötar dem fått!!

sen ringde jag till putte och pratade med han och eken medans dem fileéade och Jag gav Tulle mat!!

sen gick jag in skrev 2vykort ett till ormor och ett till världens underbaraste familj! i Maråker!!!!!!!!!

Och nu liger jag här i sängen äter glass och har tråkigt.. funderar på ur den kommande helgen ser ut om jag får nån som vill kolla till hästarna så att jag kan åka till Maråker eller hur det blir..... ska väll ringa kiki i kväll och höra vad hon ska göra ihelgen....

men nu sk ajag fortsätta och ha tråkigt!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0