Dagen efter.. :S

GASCH så ul man kan ha!!! igår var det krogen som stog överst på listan..

HAHA.. rekan kom till plugget idag :D jätte kul atts e henne efter evigheter..
efter skolan skulle vi grilla på skolan och på vägen dit stog John Hikkey med transport på Gränby centrum...
vi var bara tvugna att muppa oss lite och ställde bilen precis bredvid han fast typ hela parkeringen var tom.. haha förlåt oss...   ;P

sen "grillade" vi på skolan haha eller jag rekan och röven åt Burgerking mat och de andra grillade...

efter lite mat i magen åkte vi tillbax till elevhemmet och gjorde oss i ordning för fest!!!!
haha
det är ju bara vi som är så sjukt muppiga... när vi gått runt huset på väg ner till stan blevdet typ 30 vänder tillbax in för att hämta kvar glömda grejor... men vem orkar gå runt..??? haha vi tog närmaste vägen balkongen...hahaha
den enda som vågade klättrar var jag : / så så vart det.. sen var det förfest hela vägen ner på stan, in på etage shotade nån hallon shot ocksen vart det ut på trottaren och då visade det sej att det var några som skulle spela in en reklamfilm en bit bort och var tvungna att ta om typp 100gånger för attt vi lät så mkt! haha berom ursäkt för det...

men sen!!

SEVEN
 haha japp det vart ju som det vart shotade shotade och shotade och sen vart det en liten drink och sen vart sara utslängd.... hahahahahahhahhaha men jag följde trpoget efter min vän ut på gatan med lite disskusioner med vakten om att vi snart skulle komma till baka nyktra(re).. haha men vi träffade några killar som gjorde lumpen i uppsala och visade dem till sin buss och sen gjorde vi ett tappert försök att komma in igen.. haha jag skule få komma in men inte sara.. så vi gick bort en bit och böt skor så jag tog hennes högklackade horskor.. haha förlåt! och sara gick in med mina svarta typ gjympaskor ;P och vips så fick vi komma in! hahahah

efter en stund sög det mt MAX och vi fyllekäkade där.. medans vi sitter och käkar kommer det två killar och frågar om det är ledigt vid vårat bord...?? jag ba ja två platser men om du tittar runt så finns det typ 40 lediga platser en bit bort... hahaha fast dem ville sitta med oss så vi började prata med dem och det visade sej att det var dem som spelat in den där filmen som vi var och förstörde hos.... hahahahahahaha *PINSAMT*

och inte nog med et det finns amssor med kort på oss...

men men..

det var igår och idag är en annandag

gick i skolan till typ lunch... och sen körde jag tillbax med sara och tim till elevhemmet där nikki är...

ska ut till hästarna snart och fixa och dona lite...

men vi hörs.. har ju lyckats koppla upp mej på grananras nät..

HA EN BRA BAKISDAG!!    PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0